حافظ قرآن

بسمه تعالی

شاید این خبر با چند روز تأخیر به اطلاع خوانندگان محترم رسانده شود آن هم به این علت است که چند روزی دور از فضای مجازی و همچنین مشاهده نکردن ایمیلهای ارسالی از جانب دوستان بود اما امروز ایمیلی از جانب ریاست محترم اداره ارشاد دیدم که برای چند روز پیش بوده در اینجا از جناب آقای جوانمرد پوزش می طلبم که دیر متوجه شدم اما اصل خبر:

مراسم تکریم نوجوان قرآنی، حافظ کل قرآن کریم حاج امیرمهدی گودرزی ، یکشنبه شب مورخ95/2/5 در محل کانون فرهنگی هنری مالک اشتر مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهر مامونیه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این مراسم که با مشارکت وهمکاری این اداره، کانون فرهنگی هنری مالک اشتر مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) و پایگاه مقاومت حضرت رسول(ص) نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه زرندیه برگزار شد حجه الاسلام والمسلمین علم الهدی امام جمعه شهرستان، دکتر میرگلوبیات نماینده مردم شهرستانهای زرندیه وساوه در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مسئولین ادارات ونهادها و عموم مردم ولایتمدار شهرستان حضور داشتند.

حاج امیر مهدی گودرزی نوجوان 10 ساله زرندیه ای است که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده استه وی همچنین حائز رتبه های متعددی در مسابقات مختلف قرانی می باشد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این مراسم ضمن تبریک اعیاد رجبیه، از اهتمام وتوجه مسئولین شهرستان به فعالیتهای قرآنی تقدیر وتشکر نموده، از همه فعالان قرآنی و مسئولین شهرستان خواست تا در برگزاری سومین جشنواره قرآنی گلهای محمدی(ص) وگلهای فاطمی(س) حضور موثر داشته ومساعدت نمایند. وی در ادامه برگزاری چنین برنامه هایی را در ترویج وتوسعه فرهنگ دینی بویژه فرهنگ قرآنی در جامعه تاثیرگذار دانست.

جوانمردافزود: قرآن چراغ راه و بهترین راهنمای زندگی برای ما مسلمانان وتمامی بشریت است که می توان با اشاعه فرهنگ آن در جامعه ریشه بسیاری از مشکلات و آسیبهای اجتماعی را خشکاند.

 

شایان ذکر است در پایان این مراسم الواح تقدیر و هدایایی از طرف فرماندهی سپاه روح الله، نماینده مردم شهرستانهای زرندیه وساوه در مجلس شورای اسلامی، نیروی مقاومت بسیج ناحیه زرندیه، شورای اسلامی شهر وشهرداری مامونیه، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و... تقدیم نوجوان قرآنی حافظ کل قرآن کریم حاج امیر مهدی گودرزی گردید.




ما نیز به نوبه خود از جانب کلیه دستاندرکاران هیأت رزمندگان اسلام به ایشان تبریک گفته و آرزوی موفقیت روزافزون را برای این نوجوان عزیز از خداوند متعال خواستاریم

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام مأمونیه


نظرات 2 + ارسال نظر
سربازسیدعلی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 15:49 http://shohadabeh.blogfa.com

نسیم کوی جـــانــــــــــان است قرآن شمیم عطر رحمان است قرآن

بود روشنـــــــگر راه ســـــــــــــــعادت چو خورشید فروزان است قرآن

به گلزارش ، خـــــزان راهــــی نـــدارد بهاران در بهاران است قرآن

صفای بوســـتـان آســــــــــمانـی است شکوه باغ رضوان است قرآن

رهـــــــــاند آدمــــــی را ،از جهـــــــــالت فروغ علم و ایمان است قرآن

طـــــــراوت بخــــش روح مؤمنیــن است به جسم عارفان ، جان است قرآن

به صدق و راستـــــی همتـــــــــــا ندارد رفیق نیک پیمان است قرآن

نهان در سیــــــنه او ، سٌر عشـق است کلید گنج عرفان است قرآن

بود معــــجز ، رســـول هاشــــــــــمی را که در شأنش ثناخوان است قرآن

طبـــــیب درد های بـــــــی دوا اوســـــت به جان خسته درمان است قرآن

تسـلی بخش دلــــــهای غمین است چراغ شام حرمان است قرآن

خلــــــــل کـــــــی ره برد بر ساحت او ؟ بنائی سخت بنیان است قرآن

در آن سامان که سامان نیست کس را پناه هر مسلمان است قرآن

باران بهشتی شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 03:44 http://baranenoor.blogfa.com/

سلام. خدا حفظشون کنه...

سلام علیکم
خداوند حافظ و نگهدار همه قاریان و حافظان قرآن باشد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.