مراسم

بسمه تعالی

با عنایت به فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری علیه السلام هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه بنا به درخواست هیأت حضرت ابوالفضل روستای شهید پرور صدرآباد مراسم بسیار باشکوهی ترتیب داد در این مراسم که همراه با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی امام جمعه محترم شهرستان زرندیه و مأمونیه اقامه شد سپس حجت الاسلام برادران امام جماعت روستای صدرآباد به مهمانان مراسم خیرمقدم گفت.

در این مراسم حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه محترم شهرستان زرندیه و شهر مأمونیه حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه محترم شهرپرندک، حجت الاسلام باقری امام جمعه محترم شهر زاویه، حجت الاسلام یزدان دوست ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه، جناب آقای علیپور جانشین فرماندهی محترم سپاه ناحیه زرندیه، برخی از کادر محترم نیروی انتظامی شهرستان، خانواده های معظم شهدا و اهالی محترم روستای شهید پرور صدرآباد و در نهایت بچه های هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه با سخنرانی حجت الاسلام دکتر حسینی امام جمعه محترم شهرستان ساوه برگزار شد

ضمنا برادر سعید رحیمی نیز مرثیه سرایی و نوحه خوانی مراسم را برعهده داشت.

امام جمعه ساوه در سخنرانی خود از برکات شهدا و همچنین از امام حسن عسکری علیه السلام و برخی روایات و احادیث ایشان را نقل فرمودند و همچنین در مورد مسائل روز یعنی کشتار شیعیان نیجریه ، یمی، سوریه، عراق و بحرین اشاراتی داشتند

در پایان مراسم نیز سفره اطعام حضرت نیز برپا بود

لازم به ذکر است در این مراسم بسیج مسجد صاحب الزمان(عج) کمک و یاور همیشگی هیأت رزمندگان اسلام در کنار هیأت تا انتهای مراسم کار نظم و حفاظت پیرامونی مراسم را برعهده داشتند که جای تقدیر و تشکر را دارد همچنین مسئول واحد خبر سیمای استان در شهرستان زرندیه یعنی سیدمجتبی تقوی نیز از ابتدا تا انتهای مراسم نیز مشغول گزارش گیری از مراسم بود که امروز شنبه بخشهایی از این مراسم روی آنتن رفت.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

مراسم

بسمه تعالی



مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

(روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)

شعر

بسمه تعالی

شعر زیر از شاعر عزیز هادی بیابانی است که تقدیم به شهید ابوالفضل رنجبر نموده است:


اومدی که مادرتو ببینی

مادر پیر خودتوببینی

اومدی و کو پیرهن قشنگت

چفیه و قمقمه و تفنگت

یه عمریه منتظرت نشستم

توی غبار غصه هات شکستم

هرشب جمعه فاتحه می خوندم

برات نماز نافله می خوندم

تا که بیای صورتتو ببینم

اون صورت قشنگتو ببینم

اومدی و موی سرم سفیده

خط پیری رو صورتم کشیده

چشمای مادرت به پشت  دربود

از پسرش منتظر خبر بود

اومدی و نشونه ات پلاکه

لباس تو یه کوله بارخاکه

اومدی و یه تیکه استخونی

قول بده پیش مادرت بمونی

بزاربهت بگم دردودلامو

میخوام که واکنم بغض صدامو

 

هادی بیابانی

مورخه 94/9/19


مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

(روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)

شهید ابوالفضل رنجبر

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقونند. امام خمینی ره

سلام بر آنانیکه در آخرین فراز زیارت نامه خود به سبزترین سیرت و سرخ ترین صورت تاریخ نائل شدند.

سلام بر آنانیکه لباس خاکی شان لباس احرام در میقات بود. سلام به اشکهای جاری مناجات بر گونه های خاکی و خونین شان که خط فردای جوانان این سرزمین را با زیبا ترین مرکب عشق بر دیدنی ترین تابلو و تصویر هستی به تماشا می گذارد.

در خانه دلت را باز می کنی،می بینی برایت کارت دعوت فرستاده اند.با دستانی که هنوز پر وضو است پاکت را می گشائی، بوی عطری بهشتی سرمستت می کند، به خط ها نگاه می کنی،واژه ها برایت آیه می شوند. با تدبر می خوانی، لبخند لبانت و شرم نگاهت را پر می کند! عجب با محبت و با معرفتند یاران شهید که هنوز مرا فراموش نکرده اند هرچند خیلی ها ما را از یاد برده اند در پیچ و خم زندگی روزمره و هر چند فراموشمان شد که میثاقمان و قرارمان چه بود با شهدا !!!





روی سخنم با کسانی بود که امروز در این مراسم شرکت نداشتند آنهایی که حضورشان واجب بود اما نبودند بسی مایه تاسف است و شرمساری،  اما سایرین بودند مردم شهیدپرور زاویه و معدود مردمی که از مأمونیه!!!!!!!!!!!!!!!آمده بودند الحق و الانصاف از شهید ابوالفضل رنجبر به خوبی استقبال کردند و پیوند ناگسستنی خود را با شهدا و امام شهدا به اثبات رساندند 

صحبتهای مادر شهید هنگام به خاک سپاری فرزندش شنیده بود و مردم را به گریه انداخت .




تفاوت به خاک سپاری شهید زاویه با شهید مدینه این بود که در اینجا این شهید بزرگوار را با گل بدرقه کردند و انبوه مردم پشت پیکرش روانه بودند اما پیکر امام حسن مجتبی علیه السلام را تیرباران کردند و به جز عده ای محدود کسی دور و بر ایشان نیود به راستی امام حسن علیه السلام مظلوم و غریب بود.


مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

(روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)


سوگند بقراط

هوالشافی

در ابتدا از جامعه پزشکان عذر خواهی می کنم که می دانم زحمات زیادی را می کشند اما متاسفانه معدود پزشکانی هستند که سوگند نامه بقراط را به سخره گرفته اند.

شاید تاکنون شکایات زیادی از جانب خیلی از مردم بابت برخی پزشکان سهل انگار را شنیده و یا دیده باشید از تجویز اشتباه دارو و آمپول گرفته تا جاگذاری انواع و اقسام وسایل جراحی در بدن بیمار و حتی تشخیص اشتباه که گاها به مرگ طرف انجام شده. 

چند مورد این قضایا برای خود بنده و دوستانم اتفاق افتاده حتی برای فرزندم. حتی برای مرحوم مادر بزرگم که زمین گیر شد. حتی برای دوستم که باند در شکم همسرش جامانده بود و نزدیک بود نوزادی بی مادر بماند.

امشب سری به برخی آمارها زدم اتفاقات زیادی را دیدم.

اما موردی که امشب در خبر 20:30 دیدیم از نوادر این کره خاکی است که گمان نمی کنم در هیچ کجای دنیا نمونه آن را ببینیم اگر کسی سراغ دارد بگوید تا ما هم مطلع شویم. 

شرح ماجرا:

شب گذشته در بیمارستانی در خمینی شهر اصفهان مادری فرزند خود را برای بخیه صورتش به اورژانس این بیمارستان می‌برد، اما پزشک اورژانس پس از اینکه متوجه می‌شود؛ این خانواده پولی ندارد، بخیه صورت این بچه را می‌کشد؛

یکی نیست به این پزشک بی انصاف بگوید مرد حسابی کرور کرور پول روی هم می گذاری تو کل زندگیت لنگ این 150 هزار تومان بود که بخیه را کشیدی به قول شهید مطهری رحمت اله علیه که فرمود:

آقا شمر 1400 سال پیش مرد شمرهای کنونی را دریابید.

اگر کسی شماره حساب این به اصطلاح پزشک را دارد بگوید برایش گلریزان کنیم که حتما مستحق است مستحق تر از این مادر و کودک خردسال که نیازمند 150هزار تومان پول هستند

وای برما وای برما چه بر سرمان آمده ما را چه می شود؟ یعنی این پزشک ادامه دهنده راه پزشکانی است که در خط مقدم جبهه جانفشانی می کردند؟؟؟؟؟ حاشا و کلا. آن بزرگان کجا و این ناچیز کجا.

آقایان وزیر بهداشت به گواه عموم جامعه یکی از بهترین وزرای کابینه دولت آقای روحانی شما هستید این پزشک و احیانا دستیاران وی متخلف هستند و در صورت احراز حبس و پروانه پزشکی ایشان سلب گشته و حتی چهره ایشان از سیمای جمهوری اسلامی پخش شود 

بنده در انتها از جامعه زحمتکش پزشکان کشور بازهم عذر خواهی می کنم هرچند می دانم که این گونه پزشکان در کشور به تعداد انگشتان دست هم نیستند.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه