شعر

بسمه تعالی

شعر زیر از شاعر عزیز هادی بیابانی است که تقدیم به شهید ابوالفضل رنجبر نموده است:


اومدی که مادرتو ببینی

مادر پیر خودتوببینی

اومدی و کو پیرهن قشنگت

چفیه و قمقمه و تفنگت

یه عمریه منتظرت نشستم

توی غبار غصه هات شکستم

هرشب جمعه فاتحه می خوندم

برات نماز نافله می خوندم

تا که بیای صورتتو ببینم

اون صورت قشنگتو ببینم

اومدی و موی سرم سفیده

خط پیری رو صورتم کشیده

چشمای مادرت به پشت  دربود

از پسرش منتظر خبر بود

اومدی و نشونه ات پلاکه

لباس تو یه کوله بارخاکه

اومدی و یه تیکه استخونی

قول بده پیش مادرت بمونی

بزاربهت بگم دردودلامو

میخوام که واکنم بغض صدامو

 

هادی بیابانی

مورخه 94/9/19


مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

(روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 23:07

✏️ انتخابات مجلس خبرگان و ...

با توجه به هیاهوهای جماعت اعتلاحات[ اعتدال+اصلاحات+سبزی ها] درباره انتخابات و مجلس خبرگان از منظر کلان فاقد قابلیت راهبردی بوده و ارزش توجه ندارد؛ چرا که تشکیل مجدد سقیفه خواب آشفته این حضرات است که البته عرض خود را می‌برند و زحمتی برای وفاداران صادق آن و امام خامنه‌ای ندارد؛ چرا که در میان مردم و انقلابیون از چنان جایگاهی برخوردار است که آلزایمری خاطره گو که اخیراً دسته گلش به عنوان رییس جمهور سابق بود که با آب به آسیاب سناریوی آمریکا و آژانس در اعلام انحراف ایران در گذشته پرونده هسته‌ای، مثلا تلاش کردند آبرومندانه و مرضی‌الطرفین پرونده را ختم به خیر کنند حالا می‌خواهند از یک سو دوپینگ اقتصادی از ناحیه اروپا و آمریکا و در آستانه انتخابات از دیگر با سوءاستفاده از نام بزرگ امام خمینی ره کسی را به خورد توده مردم بدهد که در بسیاری از اوقات با ارزیابی و برآورد کارکرد او این حس دست می‌دهد که فقط نام او را به ارث برده است و این موضوع قصه سر دراز دارد و مجالی دیگر می‌طلبد، و اینها نیز در بین فعالان و سابقه‌داران مستقل و منصف عرصه سیاست امری بدیهی است؛ خوب حالا شما بفرمایید در چنین فضایی آیا اینان چه هجمه‌ای می‌توانند علیه رهبری داشته باشند !؟!؟!؟!
پس موضوع چیست؟!؟!؟!
واقعیت این است که ...

۱/ هر کجا دیده این جماعت بلندتر فریاد می‌کشد، ترس و خوف آنها بیشتر بوده است. در ماجرای انتخابات ریاست‌جمهوری عامل عمده پیروزی اینان بیش از هر چیز در تفرق و غرور و غفلت اصولگرایان نهفته بود تا زیرکی و ذکاوت این حضرات ولی امروز چنین نیست؟ پس نتیجه چیست؟؟؟

۲/ اکبر هاشمی می‌داند که شکست بزرگ در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بعد از دو سال و نیم فعالیت دولت به قایم مقامی روحانی و آن همه وعده‌های چشمگیر و امیدآفرین انتخاباتی هنوز هیچ لقمه دندان‌گیری نصیب مردم و نظام نکرده‌اند؛ ولی با اظهار علایم امیدوار کننده و تنفس های مصنوعی دولت [و به آن امدادهای آن وری را هم باید اضافه کرد] در ایام انتخابات پیش روی تلاش می‌کنند احتمال پیروزی خود را افزایش دهند.
با این حال، شکست بزرگ چون آوار و یا سیلی ویرانگر بر سر جبهه اعتلاحات خواهد بود. بنابراین بنظر می‌رسد نیاز به یک قمار کم خطر و کم هزینه دارند؛ چرا که به تجربه به این جماعت ثابت شده است که قمار پرخطر تا چه می‌تواند برای آنان هزینه‌زا باشد.

۳/ مجلس خبرگان رهبری بعدی یقینا هیچ بضاعتی را برای خواسته حقیرانه و رذیلانه این جماعت گنده‌گو ندارد و هیچ فقیه صالحی نه وجدان وی و نه مردم اجازه بازی کردن در این خزعبلات ذهن بیمار برخی را نمی‌دهد؛ بلکه آنان حداکثر تلاش می‌کنند با تصرف پست ریاست مجلس خبرگان جایگاه خود را تقویت و توسعه دهند.

۴/ با ترساندن حزب‌الله و متدینان انقلابی از ماجرای خبرگان و انحراف اذهان آنان از مجلس، می‌خواهند راه تصرف مجلس را آماده کنند.
به این وسیله و با تصرف اکثریت این مجلس علاوه بر فراقت بال برای جریان های شبهه اپوزیسیون داخلی و رهاسازی آنان از زیر بار غلط های نابهنجار و تاریخی فتنه ۸۸ ؛ نقش هژمونی و سیطره را به نام پدرخوانده اثبات و تثبیت کنند؛ همان که پذیرش آن در انتخابات ۹۲ با به حاشیه راندن عارف توسط خاتمی و بنا به خواست اکبر هاشمی از پرده برون افتاد.

۵/ حرکت های افراطی، هیجانی و بی‌منطق برخی دوستان و توده علاقمند به انقلاب و نظام بسرعت تبدیل به دستمایه حریف خواهد شد.

۶/ البته در این میان نقش پذیری مشتی ساده‌لوح و بازی خورده و در ادامه سمپاتهای دون پایه و به دنبال این طیف رنگارنگ دشمنان خارجی و داخلی انقلاب، هر چند که جالب و محل توجه است؛ اما اصرار در آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی خوب و ارزشمند دوستان انقلاب مانع از بازدهی مناسب کارکردها و فعالیت آنان خواهد شد.

سلام علیکم
قدری تند نوشته ای
اما این را بدان حزب الله از هیچ چیز و هیچ کسی به جز خداوند متعال واهمه ای ندارد
در خصوص خبرگان هم باید بگویم که اتفاق خاصی نخواهد افتاد اگرچه برخی تلاشها انجام گرفته اما این تلاشها عبث و بیهوده است و در خصوص انحراف از مجلس و سوق دادن به خبرگان حزب الله و البته همه مردم به حد بلوغ سیاسی رسیده اند و می دانند و همه چیز را به خوبی رصد می کنند عارف بازی نخورد برخیها!!!؟؟؟ بازی خوردند وگرنه از پیش طراحی شده بود شرمنده در لفافه گفتم.
موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.