دو خبر ناگوار

انالله و انا الیه راجعون

خبر اول درگذشت آیت الله خزعلی بود که در تهران تشییع شد

پیکر آیت الله خزعلی با حضور مردم و جمعی از مقامات سیاسی کشورمان از مقابل دانشگاه تهران تشییع شد.

آیت الله احمد جنتی بر پیکر آیت الله خزعلی نماز خواند.


(تصاویر) وداع با آیت‌الله خزعلی


(تصاویر) وداع با آیت‌الله خزعلی

(تصاویر) وداع با آیت‌الله خزعلی

خبر دوم درگذشت پدر شهید محمد جهان آرا بود که بنده نیز یکی دو  مرتبه ایشان را زیارت کرده بودم خدایش بیامرزد

سید هدایت الله جهان آرا پدر شهیدان محمد جهان آرا (فرمانده شجاع سپاه خرمشهر)، علی جهان آرا و محسن جهان آرا، صبح امروز (پنج شنبه) بر اثر بیماری قلبی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران درگذشت.

مرحوم جهان آرا در سال‌های گذشته با راه‌اندازی موسسه خیریه به کمک به نیازمندان به ویژه تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند می‌پرداخت.

سید هدایت الله جهان آرا با وجود سکونت در تهران ارتباط خود با مردم خرمشهر را هیچ‌گاه قطع نکرد و همواره صدای رسای مردم محروم این شهر بود.

هیأت عاشقان ثارالله درگذشت این دو بزرگوار را به جامعه تسلیت عرض می نماید


روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

نظرات 3 + ارسال نظر
sahar پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 18:27 http://fars.fr.cr/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
افتخار میدین پیش منم بیاین
6516

سلام علیکم
خدمت شما عرض کنم من یک مرتبه به سایت شما آمدم اما سایت تبلیغاتی بود بنده چیزی از آن متوجه نشدم که باید چه کار کنم اگر می شود شما راهنمایی کنید یا شاید بنده اشتباهی وارد سایت دیگری می شوم اما به چشم مجدد سعی می کنم.

مریم پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 16:32 http://boldfa.com

سلام دوست گرامی
عجب وبلاگی داری ولی خیف که روی بلاک اسکایه
من روی بولدفا ساختم عجب امکاناتی داره

سلام نظر لطف شماست ممنون از حضور سبزتون

پیام پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 16:20 http://boldfa.com

سلام دوست عزیز
چه وبلاگ خوبی داری ولی حیف که رو بلاگ اسکایه ،
من روی بولدفا ساختم خیلی سریع سئو شد وامکانات بالایی هم داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.