وایبر و واتس آپ

بسم الله الرحمن الرحیم




در ابتدا باید عرض کنم که شاید برخی از دوستان ناراحت شوند برای من اصلا مهم نیست چون می دانم که مرتکب اشتباه فاحشی شده انددر صفحه وبلاگ فیلمی قرار داده شده در پایین سمت راست که مومن نسب در شبکه خبر صحبت نموده پس قبل از دشنام دادن کل مطالب ارائه شده را بخوانید و فیلم را نیز مشاهده فرمایید.


به قول ایشان اگر آنها تکنولوژی را وارد ایران کرده اند پس چرا قطعات هواپیما را برای ما نمی فرستند پس باید اندیشید.

یک جای کار می لنگد و آن هم فروپاشی بنیادهای خانواده است در اتوبوس، خانه، محل کار، پارک، خیابان، همه سرها داخل گوشی های اندروید است به کجا چنین شتابان؟؟

متاسفانه برخی دوستان هم در وبلاگهای خود عملا آدرسهای خود را قرار می دهند یا برخی دیگر که انتظار چنین اعمالی را نداریم گروهی تشکیل داده البته از نوع مذهبی؟؟؟؟؟ من سوالی از این عزیزان دارم چند ساعت وقت خود را در لاین و ... برای دوستان قرار می دهند آیا همین مقدار به فکر همسر و فرزند و یا فرزندان خود هستند؟

رؤسای برخی ادارات به جای انجام امور ارباب رجوعان مدام صفحه گوشی خود را بالا و پایین می برند چه خبره چرا روزمره گی؟؟؟؟

بنده مانع پیشرفت و رو به جلو رفتن مملکت عزیزمان نیستم و عددی نیستم  که بخواهم مانع شوم چون برخی ها در کامنت قبلی مرا متهم به دهه شصتی کردند برخی از شما دهه هفتاد و هشتادیها چی کار کردید؟؟؟؟

ما بعد ازظهرها فوتبال و گل کوچک بازی می کردیم ما الک دولک بازی می کردیم اما بازی گروهی با نشاط نه بازی گروهی بی روح و مضر و دور از اجتماع. الان در کدام کوچه و خیابان فریاد گل بچه ها همسایه ها را اذیت وادار به واکنش می کند مدتهاست توپ پلاستیکی شیشه ها را نشکسته مدتهاست بچه ها با لباس کثیف روانه خانه هانشده اند اینها درد است والله درد است شاید در نگاه اول خنده دار و مضحک باشد اما در درون این گونه نیست بچه ها دیگه در ایام عید تخم مرغ بازی را فراموش کرده اند دیگه کسی (دگن از دوباره حلقه و مال) نمی گوید همه یک چیز یاد گرفته اند وآن تانگو ، وایبر ، گروه، واتس آپ ، لاین. می ترسم طی ده سال آینده با این رویکردها آمار طلاق، تصادف ناشی از غرق در گوشی بودن هنگام عبور از خیابان، دعوا و قتل دو دوست شاید به خاطر همراهی جنس مخالف(دعوای شدید مشاهده شده) بیشتر از مرگ و میرهای دیگر شود.

در پایان امیدوارم دوستان و همه کسانی که در این امر بی خیر و مضر شرکت دارند به راه راست هدایت شوند قبل از اینکه اتفاقی ناخوشایند پیش آید.

روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.