انتقاد

بسمه تعالی

امشب در ساعت 09:25 در دنیای وب گردی مشغول گشت و گذار بودم در یکی از سایتهای داخلی (منظورم شهرستان زرندیه) تصاویر مربوط به ستاد امر به معروف که در دفتر امام جمعه محترم است را تماشا می کردم تا به اینجای کار ایرادی نیست و عالی است، اما در همین سایت در مطالب خواندنی اش، تصاویر آلبوم به اصطلاح تهران را باز کردم اما از تهران قدیم فقط تصاویر خانم های بی حجاب وجود داشت انگار در تهران قدیم که دروازه ها و مناظر طبیعی و درشکه ها و ... قحط شده و تصاویر بی حجابی وجود دارد .

آقای برادر شما نمی خواهد  در ستاد امر به معروف تصویر برداری کنی و خبر رسانی کنید، بهتره در سایت خود این آلبوم تصاویر به اصطلاح تهران قدیم را قرار ندهی.

این بار کارت زرد می گیری :



روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 23:44

سلام اون اقایی که میگه در چه عصری زندگی میکنید یه سوال دارم ازش شما که در عصر 2015 زندگی میکنید میتوانید بگید چند ماه از 2015 گذشته

سلام
تقویم تاریخ(با آهنگ ددددددددددنگگگگگگگگگ)
امروز جمعه 22 خرداد 1394مصادف با 24 شعبان1436و 12 ژوئن 2015میلادی است که از نظر من ششمین ماه میلادیه. از نظر برخی دهه 70 و 80 و 90 رو نمی دونم.
راستی متون را خوندی و نظرت در مورد اون چیه و همچنین صحبتهای این بنده خدا

حسین چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 18:51

در چه عصر و دوره ای زندگی می کنی سال 2015 شده و در عالم دهه شصتی

اول اینکه سلام
در دوره 2015 به شما یاد ندادن سلام کنید هر وقت یاد گرفتی من هم از دهه شصت بیرون می آم.
ضمنا سن و سالت چقدره البته با نصفه شب هات.

امیر چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 18:45

سلام خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ منم رفتم دیدم چه جالب بود

سلام امیر هرهرهرهر. ایکیو مرد کوچک جالب بود پس تا بعد.
تو از شاغال آباد بیرون نزدی حرف ار تهرون قدیم می زنی
فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی جواب من به این آقاست؟؟؟؟!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.