پرسپولیس 10 نفره شد

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگهانی بود غیر قابل باور. درگذشت کاپیتان محجوب  پرسپولیس از بین ما رفت هادی نوروزی 30ساله بعد از هفت سال پرسپولیس را ده نفره کرد و هواداران میلیونی قرمز پوشان را گریان.

طی دوهفته اخیر اخبار ناخوشایند زیادی به گوشمان رسید سقوط جرثقیل در مکه، کشته شدن 4000 نفر که 464 نفر از آنها هم میهنان عزیزمان بودند آن هم در منا. کشته شدن مسلمانان یمنی، سوری، عراقی توسط آل سعود و داعش و..

اما مورد هادی نوروزی از جنس دیگری بود اوایل صبح که به من خبر دادند باورم نمی شد اما پس از بررسی خبر درست بود

پنج فریم ماندگار از کاپیتان نوروزی

هادی نوروزی، نمادی از آخرین پرسپولیسی‌های وفادار به پیراهن باشگاه بود. بازیکنی که برای بازی در پرسپولیس به لیگ برتر آمد و حتی با وجود نیمکت نشینی در مقاطع مختلف حاضر به ترک این باشگاه نشد. تنها دوره جدایی نوروزی، رفتن قرضی در لیگ سیزدهم به دستور علی دایی بود. دایی در آن زمان قصد داشت جای نوروزی، محسن مسلمان را به پرسپولیس اضافه کند. بازیکن جوانی که این فصل از روی سکوها درخشش نوروزی با پیراهن پرسپولیس را تماشا می‌کرد.

طرح/ پرسپولیسی که ده نفر دارد


به هرحال هادی دوست داشتنی فردا با بدرقه بازیکنانی که درهفته اول و پس گل زیبایش به پدیده که گل ماه نیز شناخته شد روی دوش بازیکنان بود اینک تابوت وی روی دوش همین بازیکنان به زادگاهش تشییع خواهدشد.روحش شاد و یادش گرامی باد

روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.