بازدید

بسمه تعالی

امروز صبح هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه- شهر مأمونیه میزبان تعدادی از خواهران بسیجی از حلقه صالحین اراک و هیأت رزمندگان اراک بود. این بازدید از ساعت 09:30 صبح همراه با صبحانه ای که در مهدیه حضرت سکینه مسجد صاحب الزمان آغاز شد بعد از صرف صبحانه به اتفاق به امامزاده سیدمنصور بن موسی بن کاظم مراجعه نموده در آنجا  برادر صفری تلاوتی چند از قرآن مجید  و سپس برادر رحیمی زیارت عاشورا را خواندند در انتهای مراسم در امامزاده نیز حجت الاسلام قنبری نماینده ولی فقیه در سپاه زرندیه به ایراد سخنرانی پرداختند .بعد از زیارت امامزاده هیأت خواهران به مزار شهدای شهر مأمونیه رفته و قرائت فاتحه ای را نثار شهدای شهر نمودند.

هنگام ظهر و اذان نیز خواهران برای نماز جماعت به مسجد صاحب الزمان مراجعه نموده و نماز را به امامت حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه شهرستان برگزار نمودند.بعد از نماز عصر نیز امام جمعه محترم دقایقی را برای خواهران سخنرانی نمود.

خواهران بسیجی در ادامه بازدید خود به دیدار مزار پاک  شهدای گمنام شهررفتند و فاتحه خواندند. در انتهای بازدید برای صرف ناهار به یکی از رستورانها رفته و از شهر ما مأمونیه خارج شدند

تشکر ویژه هیأت رزمندگان مأمونیه از حجت الاسلام کرمی ریاست محترم اداره اوقاف شهرستان همچنین جناب سرگرد مهجوری فرماندهی محترم سپاه شهرستان که با این هیأت کمال همکاری را داشتند.

در کمال تأسف هم باید اذعان داشت همانند مرتبه های قبل برخی از افرادی که ادعاهای خودبرتری دارند و از انها برای کمک خواستن در این زمینه را که داشتیم،امتناع کردند به هر حال ما حجت را برای این دوستان تمام کردیم تا لحظه موعود به زودی ان شاءالله. 










مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

(روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.