ایام قدر

بسمه تعالی

یا رب دل مرده ی مرا احیا کن / بر روی گدای نیمه شب در وا کن

سوگند به قطره قطره ی خون علی(ع) / پرونده ی اعمال مرا امضا کن .

شهادت شفیع شیعیان و مولای متقیان، علی علیه السلام تسلیت باد




اعمال شب نوزدهم ماه رمضان:

شب نوزدهم :

اول : صد مرتبه اَستَغفُرِاللهَ رَبی وَاَتوبُ اِلَیه

دوم : صد مرتبه  اَللّهُمَّ العَن قَتَلَةَ اَمیرَالمومنینَ

سوم : بخواند یا ذَالَّذی کانَ ...

چهارم : بخواند دعای اَللّهَمَّ اجعَل فیما تَقضی وَ....

التماس دعا

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه


نظرات 7 + ارسال نظر
سربازسید علی چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 11:41 http://shohadabeh.blogfa.com

تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است / ماه مهمانی تمام و مه‌نگارم رفته است

با گل این بوستان تازه انسی داشتم / گرم گل بودم که دیدم گلعذارم رفته است

عید شما مبارک

عید فطر روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد

این عید فرخنده را به همگی شما

عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم

التماس دعا --- خادم و مرید شما هوشمند

باران بهشتی چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 00:02 http://baranenoor.blogfa.com/

لطفا انتشار دهید
با سلام خدمت تمامی دوستان بزرگوار.
در مورد یکی از احادیثی که بنا به ادعای دو تن از نهج البلاغه شناسان جعلی اعلام شده و اینکه از همگی خواهشمندم در این باره تحقیق به عمل آورده و حتی به نامه 53 نهج البلاغه سری بزنیم همگی. و بعد از اثبات جعلی بودنش در فضای مجازی، روشنگری نماییم. با تشکر. هر کی هست بسم الله. یا علی

یکی از مطالبی که تحت عنوان سخن امام علی(ع) این روزها و شب‌ها در صفحات مجازی نقل می‌شود، این است: «ای مالک! اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردای آن روز او را با آن چشم نگاه نکن … شاید سحرگاه توبه کرده باشد و تو از آن بی‌خبری».
این حدیث ساختگی این روزها خیلی در فضای مجازی و تلگرام دست به دست میچرخه. البته دیروز خودم نامه 53 نهج البلاغه رو چک کردم. نبود.

دو تن از مترجمان و شارحان نهج‌البلاغه مصطفی دلشاد تهرانی و بخشعلی قنبری هم اظهار بر عدم وجود چنین حدیثی در نامه 53 نهج البلاغه داشتند.

بیشتر دقت کنیم. این پیام سندیت ندارد. و توسط عناصر وهابی و صهیونیستی ساخته شده جوازی است که به نوعی جلوی امر به معروف و نهی از منکر را بگیرید.

امیرفقانی سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 11:30

سلام من اون پیام را پنج شنبه گذاشتم شما شنبه اینا گذاشتی من که دروغ نمیگم

استیونس دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 08:14

سلام دوست عزیز وبلاگ نویس.
وب جدیدم تشریف بیارید.
ازقضاامسال کنکورارشدسراسری هم قبول شدم
اونم با رتبه عالی
اونم دو رشته
هم شبانه مجازشدم هم روزانه
ثبت نام هم کردم
اوایل شهریورمشخص می شه دانشگاه تهرانم یا ...؟
روش وب من همان همیشگیه یعنی هرنظریا شعری از خودتون هم دارید کامنت بدهید من به اسم خودتون در کنارمطالب خاص خودم روی پست اصلی وبمم میذارم
این باراول دعوتمه
امالطفایاداوری کنیدمنم به وب زیبات بیام و نظربنویسیم.
من هرروزدرخدمتم
منتظرارتباط محشرتون هستم
استیونس هستم، مرد،ارمنی مسیحی گریگوری متولد و ساکن تهران
زبان مادریم ارمنیه امالیسانس زبان و ادبیات فارسی هستم
و
تاکنو 6 جلدکتابم به فارسی چاپ و منتشرشده.
ضمناعادتمه بی اجازه لینکتون کردم..
www.mujambar.blogfa..com

حانیه همایون شنبه 5 تیر 1395 ساعت 23:15 http://tasniim313.mihanblog.com/

علیست مرغ حق و کعبه آشیانه اوست
حریم عشق پر از دلنشین ترانه اوست
پس از گذشت زمانها هنوز گوش بشر
بنغمه­ های دل انگیز و عاشقانه اوست
سلام، شهادت حضرت علی(ع) را به شما تسلیت عرض می کنم.

سلام علیکم
ممنون از حضورتون والتماس دعا در این شبها

امیرفقانی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 20:22

سلام چه عجب اونور را ول کردی یه پیامم اینور گذاشتی

سلام تو یکی دیگه از این حرفها نزن چشماتو باز کن ببین حضور رو بعد قضاوت کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.