ولادت منجی


بسمه تعالی

او خواهد آمد

خدایا !

تو آنچنانی که من دوست دارم...

پس مرا آنچنان کن که تو دوست داری

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه امین


Image result for ‫والپیپرهای نیمه شعبان‬‎

این عید بر عاشقان مبارک باد

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام مأمونیه

نظرات 5 + ارسال نظر
مرمر شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 23:59

سلام وقت بخیر خیلی ممنون از راهنمایی شما دوست عزیز.حتما ب تلگرام مراجعه می کنم.

سلام علیکم
خواهش میکنم

[ بدون نام ] جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 01:36

سلام وقت بخیر
امکان هست ک نزدیک ماه مبارک هستیم چند نوحه با صدای مداحان شهرتون قرار بدید.با تشکر

سلام علیکم
شما نه اسمی از خود به یادگار گذاشتید و نه مشخصاتی اما اگر دلتان خواست می توانید به آدرس تلگرام هیأت برویدrazmandeganeeslammamunieh
در این وبلاگ بنده نمی توانم کمکتان کنم اما در تلگرام چرا.

باران بهشتی پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 21:27 http://baranenoor.blogfa.com/

http://s7.picofile.com/file/8253097584/photo_2016_05_26_20_15_25.jpg

روزی که خدا تو را
یاز هدیه دهد بر دل عالم
یک سبد عشق برای
دل هر غم زده کافیست

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام علیکم
تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیست راست می گویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

من از سیاهی شب های تار می گویم
من از خزان شدن این بهار می گویم

درون سینه ما عشق یخ زده آقا
ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
ب برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست
موفق باشید

باران بهشتی چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 13:45 http://baranenoor.blogfa.com/

سلام خدمت شما بزرگوار.
در نظر داریم طرحی با عنوان زکات علم بذاریم. میدونیم زکات علم، یاد دادن اون به دیگرانه. دوستان هر مطلب علمی ترجیحا چیزهایی که خودتون یاد گرفتید و تجربه کردید رو در پستی با عنوان زکات علم قرار بدید. میتونه علوم طبیعی، زیست شناسی، روانشناسی، دینی و مذهبی باشه. استقبال میکنیم. [لبخند]

ساعت 9 شب جمعه.
لطفا در این زمینه چند مورد لحاظ بشه:
1- لطفا پست خیلی طولانی نباشه، حتی در حد یک عکس نوشته هم باشه کفایت میکنه.
2- حتی المکان از جاهای دیگه گرفته نشه. اگرم بود؛ لطفا منبع رو در پستتون ذکر بفرمایید.
3- دوستانی که در این ساعت شرکت میکنند حتما به بنده اطلاع رسانی بفرمایند.
4- لطفا سر ساعت پست گذاشته بشه. وگرنه مجبورم لینک وبتونو قرار ندم. یا حذف کنم. جهت جلوگیری از اتلاف وقت بقیه دوستان.
پس ازقراردادن پست درساعت 9شب جمعه، به وب بنده تشریف آورده و بعد از نظردهی درباره پست مورد نظر، به لینک بقیه شرکت کننده ها که قرار خواهم داد رفته، و نظردهی نمایید.
یک نوع همکاری در جهت یادگیری علم و آشنایی با وبلاگهای دیگر بوجود میآید.
در نظر داریم که طرح سر ساعت اجرا بشه، دوستانی که قادر به شرکت در ساعت معین نیستند، شامل طرح نمیشوند.
بزرگوارانی که شرکت میکنند لطفا به بنده اطلاع رسانی بفرمایند. با تشکر

سربازسیدعلی یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 19:43 http://shohadabeh.blogfa.com

وقتی بی سیم چی سقوط خرمشهر را به محمد جهان آرا، فرمانده سپاه خرمشهر اعلام کرد، جهان آرا گفت: مواظب باشید که دل های تان سقوط نکند. چون اگر دل سقوط نکند، روزی خرمشهر را آزاد خواهیم کرد
سالروز ازاد سازی خرمشهر بر شما مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.