خاطره

بسمه تعالی

محمدکاظم روحانی نژاد خبرنگار واحدمرکزی خبر در وبلاک شخصی خود نوشت: یک روز عصر برای خرید به مغازه ای در یکی از محلات تهران رفتم.به طور اتفاقی یکی از فرزندان رهبر معظم انقلاب هم آنجا کالایی را برداشته  در صف پرداخت وجه آن بود.


بنده یک نفر بعد از ایشان در نوبت بودم وقتی متوجه حضور من شد سلام علیکی معمولی کردیم. منتظر بودم ببینم فروشنده چه واکنشی دارد؟ نوبت ایشان رسید فروشنده با لحن معمولی پرسید چی داری حاجی؟ آقاسید هم کالا را روی میز گذاشت و پولش را داد و خداحافظی کرد و رفت.

نوبت به من که رسید، صاحب مغازه که آن طرف تر نشسته بود و قیافه ای اصطلاحا داش مشتی داشت بلند شد و اومدجلو و گفت: جناب روحانی نژاد قابل نداره افتخار دادید به مغازه من آمدید بفرمایید و خطاب به فروشنده گفت: از این خبرنگار مردم دار! پول نگیر.. و من با اصرار پرداختم! اینجا بود که دلم نیامد از موضوع بگذرم و گفتم این کار را باید با مشتری قبلی می کردید؟! یک مردم دار واقعی بود. گفت کدام همون سید؟ گفتم بله. گفت بابا از این ها همه جا زیادند... گفتم ولی این فرق میکرد. پرسید مگه کی بود؟ گفتم یکی از فرزندان رهبری است، صاحب مغازه با تعجب لحظاتی به من نگاه کرد و پرید بیرون ببیند مشتری رفته یا هست. گفت خب زودتر می گفتید حداقل یک ماچش می کردیم. ایول بابا یعنی این ها هم مثل ما رفت و آمد می کنند؟!
مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه

نظرات 4 + ارسال نظر

با سلام مجددا آدرس وب جدید خدمت تان ارائه میشود به نشانی و عنوان زیر ( شهدا -ایثارگران- بسیجیان و نظامیان دفاع مقدس و نسل حاضر و احیای فرهنگ دین و قرآن )

آدرس وبلاگ : ( http://www.shohadaisaarnezamyian.blogsky.com )

لطفا در لیست پیوند ها اصلاح و ثبت گردد .

با سپاس از حضورتان و در پناه حق همچنان دعاگویتان هستم

سلام علیکم
چشم تصحیح خواهم کرد

آمدی فجرآزادی! که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سربیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی‏ داشت و طعم شیرین آوای انبیا.
دهه فجرمبارک

سلام علیکم
یادش بخیر آن روزهایی که مدرسه می رفتیم در این ایام تزییات کلاس را انجام می دادیم پرچم های کوچک و گروه های سرود و تئاتر تشکیل می دادیم و تیمهای ورزشی مسابقات ورزشی داشتند. اما این روزها کمرنگ شده

سربازسیدعلی چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 13:19 http://shohadabeh.blogfa.com

سلام
مشخص از که رهبر بزرگوارمان فرزندانی خوب و صالح را تربیت کردند
و این است رفتار بزرگان

سلام علیکم
شما در کل جامعه را که بنگرید می بینید که بسیاری از خواص ما فرزندانشان مردود شدند که جایی بس تاسف دارد

باریک الله چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 00:32

سلام به قول آقای زهتاب در سریال در حاشیه حالا نمیدونم اسمش را درست نوشتم یا نه ولی.نه باریک الله نه باریک الله نه باریک الله

سلام علیکم
مراقب اژدر باش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.